Internet2014-03-19
0

„Ambicja. Rozwój. Kariera” w kampanii Gazetapraca.pl (wideo)

Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa portalu rekrutacyjnego GazetaPraca.pl (należącego do Agory). Za przygotowania działań odpowiada agencja Walk Creative.

Kampania „Ambicja. Rozwój. Kariera” GazetaPraca.pl skierowana jest do specjalistów i managerów, a jej celem jest zachęcenie odbiorców do podjęcia wyzwań w karierze zawodowej.

Spot reklamowy emitowany jest w kanałach Polsat i Stopklatka TV, kinach Helios i Cinema City oraz na YouTube i Gazeta.tv. Działania potrwają do połowy kwietnia i będą obejmować także reklamy w prasie ("Gazeta Wyborcza", "Metro", dodatek "Co Jest Grane") oraz radiu (RMF FM, Złote Przeboje, Rock Radio i TOK FM).

Kreację kampanii przygotowała agencja Walk Creative.

Autor:jj

Więcej informacji:GazetaPraca.pl, Grupa Gazeta.pl, Agora

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas