Reklama 2022-09-25
0

Amica w kampanii reklamowej zmywarek zachęca do oszczędzania wody i energii

Nowa odsłona kampanii Amica w mediach społecznościowych edukuje konsumentów w zakresie ekologii i energooszczędności dzięki cennym poradom EKOta - dowcipnego kocura, posiadającego szeroką wiedzę z zakresu ekologii i funkcjonalnych rozwiązań.

Producent uruchomił nową odsłonę kampanii edukacyjnej „Bądź przEKOtem oszczędzania”, która ma na celu promowanie trendu na świadome oszczędzanie zasobów naturalnych i energetycznych. Jak podkreśla producent, to co dobre dla środowiska, jest dobre również dla użytkownika i jego domowego budżetu.

– Projektujemy sprzęt AGD, który odpowiada na szereg problemów i potrzeb użytkowników. Wykorzystując nowoczesne technologie, możemy nie tylko ułatwiać naszym klientom wykonywanie wielu codziennych zadań, ale też pomagać im w zaoszczędzeniu czasu, pieniędzy czy zasobów. Nasza kampania mówi zarówno o korzyściach bezpośrednich, dla portfela, jak i dla środowiska naturalnego. Chcemy przyczyniać się do wzrostu świadomości ekologicznej i do rozwoju pozytywnych nawyków dzięki edukowaniu w przystępny sposób – jak choćby w kampanii „Przechowuję, nie marnuję”, czy właśnie w tym projekcie – mówi Małgorzata Fuszpaniak manager ds. komunikacji kategorii marki Amica.

Oprócz postów z bohaterem kampanii, dla marki zostały przygotowane statyczne i animowane bannery przedstawiające poszczególne funkcjonalności sprzętów, a także materiały wideo na kanale YouTube.

Autor: jd

Więcej informacji: Amica, zmywarki

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas