Reklama2021-05-06
0

AMS ma umowę z władzami Warszawy na 4,92 mln zł

Władze Warszawy zawarły - bez przetargu - umowę z firmą reklamy zewnętrznej AMS SA (Agora), której wartość wynosi 4,92 mln zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Umowa pomiędzy władzami Warszawy a AMS dotyczy zapewnienia możliwości prowadzenia przez miasto działań informacyjnych z wykorzystaniem nośników na wiatach przystankowych (Warsaw Premium Citylight).

Udzielone spółce AMS zamówienie prowadzone było w tzw. trybie z wolnej ręki, bez przetargu. Jak tłumaczą władze Warszawy, stało się tak, ponieważ "zamówione usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze".

Firma AMS ze względu na umowę podpisaną z Zarządem Transportu Miejskiego posiada wyłączność na działalność reklamową na wiatach przystankowych komunikacji miejskiej, w związku z czym jest bezpośrednim operatorem nośników podlegających zamówieniu.

Kontrakt opiewa na kwotę 4 mln zł netto, czyli 4,92 mln zł.

Pion outdoorowy Agory, obejmujący grupę AMS, zanotował w I kwartale 2021 roku spadek przychodów o 37,9 proc. do 114,5 mln zł, z czego wpływy reklamowe zmalały o 38,8 proc. do 110,5 mln zł.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas