Reklama2019-06-21
0

AMS rewitalizuje wiaty przystankowe w Łodzi

Agora jest właścicielem AMS, która ma prawie 22 tys. nośników reklamy zewnętrznejAgora jest właścicielem AMS, która ma prawie 22 tys. nośników reklamy zewnętrznej

AMS rozpoczyna proces rewitalizacji kilkuset wiat na 250 przystankach  w Łodzi. Na razie jest to rozwiązanie pilotażowe. Każda z wiat będzie przypominała „wyspę świetlną”.

Pierwsze cztery, zrewitalizowane wiaty znajdują się na ul. Piotrkowskiej przy pl. Niepodległości. Zamontowano w nich energooszczędne oświetlenie LED, listwy oświetlające wnętrze wiaty, wymieniono w szyby oraz ławki. W wiatach znajdują się również nowe, szklane gabloty na rozkłady jazdy.  

Jedna  z wiat na ul. Piotrkowskiej dodatkowo została wyposażona w panel cyfrowy (rozwiązanie ma charakter pilotażowy). Cyfrowy citylight umożliwia prezentowanie reklam oraz plansz z treściami redakcyjnymi i miejskimi. Dzięki temu pasażerowie oczekujący na autobusy i tramwaje mają okazję zobaczyć nie tylko reklamy, ale także informacje dotyczące utrudnień w ruchu czy osób zaginionych.

Oprócz komunikatów reklamowych i aktualnych informacji lokalnych na ekranach widoczny jest pasek informacyjny z datą, godziną i prognozą pogody. Ponadto nośnik wyposażony jest w panel boczny z przyciskiem umożliwiającym wyświetlenie mapy okolicy oraz z ładowarkami ze złączem USB, dzięki którym można na przystanku bezpłatnie doładować telefon.

 - Dzięki zmianom, które przeprowadzimy, łódzkie ulice zyskają nowy wyraz estetyczny. Do oświetlenia wnętrza wiaty, rozkładu jazdy, znaku przystankowego oraz gablot reklamowych zastosowaliśmy energooszczędną technologię LED. Wiaty mogą też, w zależności od potrzeb, być wyposażone w dodatkowe urządzenia multimedialne takie, jak WiFi czy mp3 - deklaruje prezes AMS Marek Kuzaka.

Autor:jd

Więcej informacji:AMS, wiaty przystankowe, Łódź

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas