Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Europe powołała Andre Azadehdela na stanowisko dyrektora ds. informacji na Europę (chief information oficer).
André Azadehdel jest odpowiedzialny za prowadzenie cyfrowej transformacji Clear Channel Europe i budowanie podstawowych możliwości technologicznych, aby to umożliwić. Będzie nadzorował międzynarodowy zespół obejmujący 17 rynków, stosując elastyczne podejście, napędzając silną kulturę cyfrową poprzez innowacje i współpracę.
André Azadehdel rozpoczął współpracę z Clear Channel w 2014 roku jako konsultant, początkowo w celu skalowania oferty cyfrowej. Od tego czasu był zaangażowany w rozwój i uruchomienie zarówno Clear Channel RADAR, autorskiej platformy danych mobilnych, która usprawnia planowanie, mierzenie i optymalizację kampanii OOH, a ostatnio Clear Channel LaunchPAD, dedykowanej nowej oferty programmatic łączącej cyfrowe kanały kupowania dzięki zasobom reklamowym Digital Out of Home (DOOH).
Manager wnosi bogate doświadczenie zawodowe, spędził ponad 20 lat pracując z klientami z wielu sektorów w Deloitte Consulting oraz jako niezależny konsultant, doradzając im, jak przeprojektować i przekształcić ich firmy oraz wykorzystać trendy cyfrowe.
Jest współzałożycielem Riverflex, profesjonalnej firmy usługowej świadczącej usługi doradcze w zakresie cyfryzacji, danych, innowacji i technologii, wykorzystującej trend w kierunku organizacji otwartych talentów i sieci, współpracującej z klientami w całej Europie, w tym z Nestlé, IKEA, Primark, Samsung i PVH.