Angelika Panicz została account supervisorem w zespole client service Plej, zarządzanym przez Anetę Jalowską.
Panicz pracuje w Plej od marca 2019 roku. Zaczynała jako account manager, po dwóch latach awansowała na stanowisko senior account managera, a w grudniu 2022 została supervisorem w zespole client service.
Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach takich jak Lubię to - linked by Isobar i Talent Media, obsługując klientów takich jak Unilever, Ferrero, Grupa Allegro, HTC Polska czy Euro.net.
W Plej od początku związana jest z digitalową obsługą marki Play. Odpowiada za działania i teamy dedykowane projektom niestandardowym realizowanym m.in. Play dla WOŚP lub Play na Pol’and’Rock. Wdraża strategie komunikacyjne marki oraz zarządza działaniami przy ongoingowej komunikacji marki. Aktualnie koordynuje pracę 4 osób w zespole client service.
Zespół client service w Plej zarządzany przez Anetę Jalowską, client service director agencji, tworzy 28 accountów. Na co dzień obsługują klientów takich jak m.in. Play, Allegro, Energizer, Continental czy Virgin Mobile Polska.