Reklama2009-03-17
0

Anheuser-Busch InBev kończy współpracę z Goodby, Silverstein &Partners

Firma piwowarska Anheuser-Busch InBev zakończyła swoją 14-letniąwspółpracę z amerykańską agencją reklamową Goodby, Silverstein& Partners.

Agencja stała za długotrwałą kampanią reklamową 'Louie theLizard' prowadzoną pod koniec lat 90. ubiegłego wieku i promującąnależącą do firmy markę piwa Budweiser. Kampania ta zostałanagrodzona Srebrnym Lwem na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy wCannes w 1998 roku.

Największe na świecie browary zrezygnowały z usług Goodby,Silverstein & Partners po zmianie strategii reklamowej,polegającej na decyzji o korzystaniu z mniejszej liczbyagencji.

W lutym wiceprezes koncernu ds. marketingu Keith Levyzapowiedział też, że jego firma nie będzie już płacić agencjomzaliczek, a zamiast tego będą one otrzymywać ustaloną stawkę zawykonanie danego projektu.

Wśród agencji, które nadal będą pracować dla Anheuser-BuschInBev jest m.in. DDB Chicago, która w ubiegłym roku zdobyła warty35 milionów dolarów budżet kreatywny na wprowadzenie na rynek markiBud Light Lime.

źródło: Brand Republic

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas