PR2022-03-12
4

Anita Tomasik brand managerem Radia ZET

Anita Tomasik; fot. Radio ZETAnita Tomasik; fot. Radio ZET

Anita Tomasik dołączyła do zespołu działu komunikacji i social mediów Grupy Eurozet. Objęła stanowisko brand managera Radia ZET.

Tomasik w spółce będzie odpowiedzialna m.in. za współtworzenie kampanii reklamowych dla stacji, nadzór nad realizacją projektów marketingowych, a także współpracę z agencjami reklamowymi i domami mediowymi.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Anita Tomasik z branżą komunikacji marketingowej jest związana od 2011 roku. W latach 2012-2014 pracowała w TVN Media, a w 2014-2016 w biurze reklamy Telewizji Polskiej. W każdej ze stacji była odpowiedzialna za realizację projektów niestandardowych oraz komercjalizację ofert programowych stacji.

Ostatnie 5 lat pracowała w agencji marketingowej Mediasplit na stanowisku project managera, realizując szereg kampanii mediowych i reklamowych. Była także producentem wydarzeń komercyjnych oraz branżowych m.in.: Zjazdu Rynku Reklamy czy Regat Reklamy.

Udział Radia ZET pod względem słuchania w okresie od grudnia 2021 roku do lutego 2022 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 14,1 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Radio ZET, Anita Tomasik

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas