Reklama2022-07-29
0

Anita Zaremska-Trzaska w dziale strategicznym Soul & Mind

fot. mat. pras.fot. mat. pras.

Do poznańskiej agencji Soul & Mind Group dołączyła Anita Zaremska-Trzaska. Wesprze ona zespół w procesach budowania strategii marek, strategii zintegrowanych działań komunikacyjnych 360 stopni, strategii wprowadzania produktu na rynek oraz w analizie briefów i zapytań klientów.

Anita Zaremska-Trzaska odpowiedzialna będzie również za realizacje projektów z obszaru service design, czyli przemyślanego budowania usług i procesów biznesowych w oparciu o kompleksowe zrozumienie problemów i potrzeb konsumentów.

Zaremska-Trzaska działa w branży marketingowej od ponad 20 lat. Jej zawodowe portfolio obejmuje dziesiątki zrealizowanych projektów z zakresu budowy strategii marki, rebrandingu, realizacji kampanii wizerunkowych i aktywizujących sprzedaż, z wykorzystaniem zarówno narzędzi ATL, BTL, jak i digital marketingu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Zajmowała się też marketingiem usług (bankowych, edukacyjnych i rozrywkowych). Pracowała m.in. dla takich marek, jak Helios, Spółdzielcza Grupa Bankowa, TEB Edukacja czy dla wydawnictwa Forum Media Polska.

Jest absolwentką kierunku zarządzanie i marketing Uniwersytetu Gdańskiego oraz Studium Doktoranckiego w katedrze Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

 

Autor:bg

Więcej informacji:Anita Zaremska-Trzaska, Soul&Mind

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas