Reklama2021-04-22
1

Anna Domoń integrated communication managerem w LiquidThread

Anna Domoń awansowała na stanowisko integrated communication managera w LiquidThread (Publicis Groupe).

Domoń w zespole Jarosława Luzara, integrated communication directora prowadzi projekty działań komunikacyjnych integrujących specjalistyczne obszary, między innymi dla  marek: ICT/Foxy, Sandoz, McCormick/Kamis, Frisco.pl czy Essity/TENA. Na nowym stanowisku będzie też odpowiedzialna za rozwój oferty agencji i poszerzanie portfolio klientów.

Anna Domoń posiada 5-letnie doświadczenie w branży reklamowej, a od 2 lat związana jest z LiquidThread. Swoje kompetencje zdobywała najpierw w K2 Internet i rozwijała się jako project manager pracując dla kluczowych klientów agencji.

Później związała się z Tailor Made PR i na stanowisku social media specialist obsługiwała marki z portfolio Kompanii Piwowarskiej.

Na koncie ma realizację projektów komunikacyjnych między innymi dla takich marek jak: Volkswagen, HIT, Visa, Nationale Nederlanden, PURO Hotels, Warta, Milka, PepsiCo czy Sandoz.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas