Radio2023-09-01
13

Anna Gielewska poprowadzi popołudniowe wywiady w RMF FM. Rano wracają Mazurek i Ziemiec

Anna Gielewska, fot. Darek Golik / Frontstory.plAnna Gielewska, fot. Darek Golik / Frontstory.pl

Do grona gospodarzy popołudniowych wywiadów w RMF FM oprócz Grzegorza Sroczyńskiego dołączy Anna Gielewska z VSquare.org. Poranne rozmowy od poniedziałku do piątku nadal będzie prowadził Robert Mazurek, a w soboty - Krzysztof Ziemiec. W ekipie programu nie będzie już Kazimiery Szczuki.

Anna Gielewska będzie prowadziła „Popołudniową rozmowę w RMF FM”, nadawaną kilka minut po godz. 18, we wtorki. Poprzednio gospodarzem wtorkowych rozmów w tym cyklu był dziennikarz RMF FM Paweł Balinowski.

Odchodzi Kazimiera Szczuka

Jak już podawaliśmy, w poniedziałki nowym gospodarzem wywiadów po godz. 18 będzie Grzegorz Sroczyński z Gazeta.pl i TOK FM, zastąpi w tej roli Kazimierę Szczukę. W pozostałe dni gospodarzami rozmów bez zmian będą Terlikowski (środy), Marek Tejchman (czwartki) i Piotr Salak (piątki).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Anna Gielewska jest redaktorką naczelną portalu śledczego VSquare.org, współzałożycielką magazynu śledczego Fundacji Reporterów Frontstory.pl, zajmuje się badaniem dezinformacji i propagandy. Jako dziennikarka pracowała wcześniej m.in. „Rzeczpospolitej”, „Dziennika Gazety Prawnej” i tygodnika „Wprost”.

Od początku przyszłego tygodnia „Poranną rozmowę w RMF FM”, emitowaną od poniedziałku do piątku kilka minut po godz. 8, znów będzie prowadził Robert Mazurek, którego w wakacje zastępowali inni dziennikarze. Ponadto wróci „Gość Krzysztofa Ziemca”, nadawany w soboty o 8.31.

Ponadto nadawana będzie „Rozmowa o 7-ej w RMF FM”, która poprowadzą dziennikarze internetowego Radia RMF24: Bogdan Zalewski, Tomasz Weryński, Paweł Balinowski i Michał Zieliński.

- Publicystyka zawsze odgrywała bardzo istotną rolę na antenie RMF FM. Nasi dziennikarze zapraszają najważniejszych polityków i ekspertów w kraju, by dać słuchaczom jak najszerszy obraz bieżących wydarzeń i przedstawić wszystkie niuanse i konteksty. Tej jesieni będzie to szczególnie istotne, ze względu na trwającą kampanię i zbliżające się wybory - podkreśla w komunikacie prasowym Marek Balawajder, dyrektor informacji RMF FM.

Od maja do lipca br. RMF FM miało 30 proc. udziału w rynku słuchalności, o 2 pkt proc. mniej niż rok wcześniej (dane z badania Radio Track).

Autor:tw

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas