Reklama2021-09-02
3

Anna Gruszka industry directorem w polskim biurze Teads

Anna GruszkaAnna Gruszka

Do zespołu platformy mediowej Teads dołącza Anna Gruszka, obejmie funkcję industry directora na polskim rynku. Wcześniej pracowała m.in. w IPG Mediabrands, Codemedia i Media Contacts.

W Teads jako industry director Anna Gruszka będzie zajmowała się rozwijaniem relacji z klientami z Polski i zarządzanych przez nich regionów oraz skalowaniem relacji opartych na współpracy z kluczowymi klientami w ramach globalnych partnerstw.

Będzie odpowiadała za dostarczanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb reklamodawców, jak również maksymalizację inwestycji mediowych klientów.

Gruszka to kolejna nowa osoba w polskim biurze Teads. W maju br. senior sales managerem w firmie została Anna Pocenta, a w lutym pracę jako marketing manager zaczęła Dominika Rokosz.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Anna Gruszka do Teads z IPG Mediabrands

Poprzednio przez sześć lat Anna Gruszka była chief digital oficerem w polskim oddziale IPG Mediabrands Polska i szefową agencji Reprise. Rozstała się z koncernem w lutym br., jej stanowiska pozostały nieobsadzone, a obowiązki przejęli inni menedżerowie.

Wcześniej Anna Gruszka pracowała przez pięć lat w Codemedia (kolejno jako head of strategy, communications & strategy director oraz dyrektor zarządzająca i strategiczna) oraz przez cztery lata pracowała w Media Contacts.

Realizowała projekty dla globalnych reklamodawców, m.in. Orange, Johnson&Johnson i Nestle. Jej ostatnim zadaniem było audytowanie strategii zakupowych w mediach cyfrowych. Była też jurorką w konkursach Young Cannes Lions, European Mixx Awards i Golden Arrow.

Autor:tw

Więcej informacji:Anna Gruszka, Teads

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas