Reklama 2022-04-05
0

Teads, Glob360 i PepsiCo w IAA Polska

Do kurii reklamodawców IAA Polska przystąpiło PepsiCo, zaś do kurii mediów dołączają Teads i Glob360.

 

Teads to globalna platforma medialna, która umożliwia reklamodawcom dostęp do wydawców premium na całym świecie, docierając miesięcznie do ponad 1,9 miliarda użytkowników internetu oraz gwarantując połączenie szerokiego zasięgu z bezpieczeństwem marki.

Grupa naTemat to niezależna polska grupa wydawnicza, która powstała w 2012 roku. Wydaje pięć różnych, tematycznych serwisów:  natemat.pl, innpoland.pl, naszdziennik.pl,mamadu.pl oraz dadhero.pl.

Do koncernu spożywczego PepsiCo należą spółki Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana oraz SodaStream, w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. Ich łączny przychód netto w 2020 oku wyniósł 70 mld dolarów. W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”.

Zobacz: IAA Polska: dołączyły Grupa Time, Totalizator Sportowy, OLX, Store9 i Httpool
 IAA Polska zrzesza ponad 150 podmiotów

IAA Polska jest jedyną organizacją w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji reklamowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 150 i to grono stale się powiększa Od początku roku szeregi IAA Polska zwiększyły się o 12 nowych organizacji.

Autor: jd

Więcej informacji: IAA Polska, PepsiCo, Teads, Glob360

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas