Reklama2020-09-17
0

Anna Grzemska i Anna Gillner w zespole Neon Shake Advertising

od lewej: Anna Gillner, Anna Grzemskaod lewej: Anna Gillner, Anna Grzemska

Agencja Neon Shake rozwija działy obsługi klienta i kreacji. Do zespołu dołączyły Anna Grzemska i Anna Gillner.

Grzemska na stanowisku account executive poprowadzi koordynację projektów realizowanych przez agencję dla takich klientów jak Western Union czy Fortum.

Anna Grzemska wcześniej zdobywała doświadczenie we wrocławskim Greenfields i Mind Progress Group. Zajmowała się badaniami i działaniami z zakresu performance marketingu, za który będzie odpowiedzialna również w Neon Shake.

Z kolei do działu kreacji dołączyła Anna Gillner, która doświadczenie zdobywała we wrocławskim studiu Connect The Dots. W Neon Shake będzie zajmować się copywritingiem i opracowywaniem konceptów dla polskich i zagranicznych marek obsługiwanych przez agencję, m.in. Decathlon czy Sky Cash.

Obydwie są absolwentkami kierunku komunikacja wizerunkowa na Uniwersytecie Wrocławskim. Należą także do kolektywu Brandico, w którym niedawno współtworzyły raport “(Nie)przyjemności” o zjawisku guilty pleasure. 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas