Internet2017-11-10
6

Anna Juda na czele nowego działu produktu e-commerce w Wirtualnej Polsce

Anna Juda objęła stanowisko dyrektora nowo utworzonego działu produktu e-commerce w Wirtualnej Polsce. Wcześniej kierowała w spółce segmentem lifestyle i rozrywka.

Wyodrębnienie nowego działu, którym kieruje Anna Juda, związane jest z systematycznym wzrostem znaczenia rozwiązań dla rynku e-commerce w przychodach Wirtualna Polska Media. Nowa jednostka ma za zadanie budować produkty i usługi, które będą pomagać w podejmowaniu codziennych decyzji konsumenckich.

Dotychczasowe obowiązki Anny Judy jako szefowej lifestylu i rozrywki przejmuje Mariola Kucharska, która jednocześnie kieruje obszarem zdrowie i parenting.

Serwisy z Grupy Wirtualna Polska wygenerowały w październiku br. 2,43 mld odsłon i miały 14,8 mln użytkowników. 

 

Autor:jd

Więcej informacji:Wirtualna Polska, Anna Juda

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas