Prasa2018-07-11
1

Anna Kamińska i Dominika Wellenger managerkami oferty specjalnej w biurze reklamy Bauera

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Anna Kamińska i Dominika Wellenger awansowały w strukturach biura reklamy Wydawnictwa Bauer na stanowiska managerek oferty specjalnej. Do tej pory pracowały w dziale oferty specjalnej jako starsze specjalistki.

Ponadto na stanowisko specjalisty ds. reklamy awansowała Anna Ziemkowska, pracująca w dziale reklam pism poradniczo-rozrywkowych, którym kieruje Katarzyna Kilanowska.

Dział oferty specjalnej został stworzony w strukturach wydawnictwa w 2015 roku i składa się z trzech współpracujących ze sobą zespołów ds. sprzedaży. Dział solutions przygotowuje ofertę 360 stopni; dział online realizuje projekty z obszaru blogosfery (w zakresie współpracy w ramach platformy Influence Me) , lifestyle’u oraz akcje specjalne dla serwisu durszlak.pl. Trzeci zespół sprzedażowy zajmuje się zasięgowym modelem  planowania magazynów oraz sprzedażą reklam w całym portfolio wydawnictwa.

Dyrektorem biura reklamy Wydawnictwa Bauer jest Izabela Sarnecka, która nadzoruje prace wszystkich działów reklamowych.  

W biurze reklamy Bauera duże zmiany

To kolejne zmiany w biurze reklamy Bauera w ostatnim czasie - dhttps://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/agnieszka-galinska-i-beata-bartczak-dyrektorami-w-biurze-reklamy-bauera-odchodzi-marta-gadekyrektorem reklamy magazynów luksusowych i młodzieżowych w Wydawnictwie Bauer została Agnieszka Galińska. Natomiast Beata Bartczak objęła stanowisko dyrektora reklamy magazynów poradnikowych oraz dwutygodników w Wydawnictwie Bauer. Z firmą pożegnała się Marta Gądek, która została zastępcą dyrektora biura reklamy "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl.

W 2017 roku zdecydowanym liderem pod względem liczby sprzedanych egzemplarzy gazet i magazynów było Wydawnictwo Bauer, które sprzedało 228 346 192 egzemplarzy swoich magazynów.

Autor:nb

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas