Agencja public relations Clue PR uruchomiła dział influencer marketingu, którym pokieruje Dominika Wellenger. Do zespołu firmy dołączyli Katarzyna Miklaszewska, Michał Kazubek i Emilia Pyrz, a awansował Michał Kwietniewski.
Dominika Wellenger, obejmująca kierowanie działem influencer marketingu, współpracą z influencerami zajmuje się od 6 lat. Karierę zaczęła w serwisie durszlak.pl od współpracy z mikro blogami kulinarnymi, później doradzała markom w zakresie influencer marketingu oraz tworzyła kampanie 360 w ramach Wydawnictwa Bauer. Współpracowała z markami z branży FMCG, beauty, fashion czy finanse. W Clue PR odpowiada za rozwój działu influencer marketingu i social media.
Katarzyna Miklaszewska objęła stanowisko account director. Odpowiada za zespół prowadzący komunikację klientów o profilu korporacyjnym, konsumenckim i technologicznym, w tym obsługę nowo wygranego klienta agencji, producenta smartfonów realme. Razem z zarządem Clue PR będzie realizować cele strategiczne agencji i wspierać proces zdobywania nowych biznesów. Poprzednio pełniła funkcję head of brand PR & influencer marketing w agencji LoveBrands Relations. Doświadczenie zdobywała również w agencji Pegasus Group.
Michał Kazubek, obejmujący stanowisko PR managera, odpowiada za rozwój działu korporacyjnego agencji. Ma ponad 6-letnie doświadczenie w komunikacji, głównie z zakresu PR-u korporacyjnego i komunikacji marketingowej. Pracował dla klientów m.in. z branż: budowlanej, finansowej, motoryzacyjnej oraz spożywczej.
Emilia Pyrz na stanowisku PR consultanta pracuje dla klientów z obszaru technologii i wspiera kampanie CSR. Wcześniej w agencji Komunikacja Plus pracowała z klientami m.in. z branży: kolejowej, nieruchomości, BPO/SSC. Wcześniej w Ceneo.pl wspierała zespół social media jako copywriter, była również redaktorką Runner’s World Polska.
Michał Kwietniewski awansował w Clue PR
Michał Kwietniewski, awansowany na stanowisko account directora, dotychczas zajmował się obsługą klientów z sektora technologicznego, gospodarczego i społecznego. W Clue PR nadzoruje pracę dla klientów z obszaru korporacyjnego, finansowego i przemysłowego oraz wspiera zarząd agencji w działaniach strategicznych i działaniach new biznesowych.