PR2020-03-13
1

Clue PR tworzy dział influencer marketingu, na czele Dominika Wellenger

Dominika Wellenger (na zdjęciu pierwsza po lewej); Katarzyna Miklaszewska, Emilia Pyrz (na górze); Michał Kwietniewski, Michał Kazubek (na dole) Dominika Wellenger (na zdjęciu pierwsza po lewej); Katarzyna Miklaszewska, Emilia Pyrz (na górze); Michał Kwietniewski, Michał Kazubek (na dole)

Agencja public relations Clue PR uruchomiła dział influencer marketingu, którym pokieruje Dominika Wellenger. Do zespołu firmy dołączyli Katarzyna Miklaszewska, Michał Kazubek i Emilia Pyrz, a awansował Michał Kwietniewski.

Dominika Wellenger, obejmująca kierowanie działem influencer marketingu, współpracą z influencerami zajmuje się od 6 lat. Karierę zaczęła w serwisie durszlak.pl od współpracy z mikro blogami kulinarnymi, później doradzała markom w zakresie influencer marketingu oraz tworzyła kampanie 360 w ramach Wydawnictwa Bauer. Współpracowała z markami z branży FMCG, beauty, fashion czy finanse. W Clue PR odpowiada za rozwój działu influencer marketingu i social media.

Katarzyna Miklaszewska objęła stanowisko account director. Odpowiada za zespół prowadzący komunikację klientów o profilu korporacyjnym, konsumenckim i technologicznym, w tym obsługę nowo wygranego klienta agencji, producenta smartfonów realme. Razem z zarządem Clue PR będzie realizować cele strategiczne agencji i wspierać proces zdobywania nowych biznesów. Poprzednio pełniła funkcję head of brand PR & influencer marketing w agencji LoveBrands Relations.  Doświadczenie zdobywała również w agencji Pegasus Group.

Michał Kazubek, obejmujący stanowisko PR managera, odpowiada za rozwój działu korporacyjnego agencji. Ma ponad 6-letnie doświadczenie w komunikacji, głównie z zakresu PR-u korporacyjnego i komunikacji marketingowej. Pracował dla klientów m.in. z branż: budowlanej, finansowej, motoryzacyjnej oraz spożywczej.

Emilia Pyrz na stanowisku PR consultanta pracuje dla klientów z obszaru technologii i wspiera kampanie CSR.  Wcześniej w agencji Komunikacja Plus pracowała z klientami m.in. z branży: kolejowej, nieruchomości, BPO/SSC. Wcześniej w Ceneo.pl wspierała zespół social media jako copywriter, była również redaktorką Runner’s World Polska.

Michał Kwietniewski awansował w Clue PR

Michał Kwietniewski, awansowany na stanowisko account directora, dotychczas zajmował się obsługą klientów z sektora technologicznego, gospodarczego i społecznego. W Clue PR nadzoruje pracę dla klientów z obszaru korporacyjnego, finansowego i przemysłowego oraz wspiera zarząd agencji w działaniach strategicznych i działaniach new biznesowych.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas