Reklama2017-09-06
5

Anna Lubowska przechodzi z MEC na szefową GroupM w Polsce

Anna LubowskaAnna Lubowska

Anna Lubowska objęła funkcję CEO struktury marketingowej GroupM (należącej do koncernu WPP) w Polsce. Poprzednio przez prawie 20 lat pracowała w domu mediowym MEC (wchodzącym w skład GroupM), a wcześniej - w agencjach JWT/Parintex i Y&R.

W GroupM Anna Lubowska będzie kierowała grupą zarządzającą, w skład której wchodzą CEO agencji Mindshare, MEC, MediaCom i Maxus w Polsce. Będzie odpowiadała za całokształt działań operacyjnych GroupM i zarządzanie jej finansami. Będzie raportować bezpośrednio do Dominica Graingera, CEO GroupM w regionie EMEA, współpracując ściśle z Rafałem Wolnomiejskim, chief operating officerem GroupM Polska odpowiedzialnym za zarządzanie operacyjne spółką.

- Anna jest ambitnym i inspirującym liderem, praca z nią jest przyjemnością. Znakomite wyniki pracy dla MEC w Polsce i w regionie CEE, zaangażowanie oraz oddanie ludziom, z którymi pracuje, sprawiają, że jest właściwą osobą, by pokierować GroupM w Polsce - uzasadnia Dominic Grainger.

W agencjach Mindshare, MEC, MediaCom i Maxus pracuje w Polsce ponad 800 osób. Poprzednio stanowisko CEO w GroupM Polska nie było wyodrębnione.

Anna Lubowska poprzednio przez blisko 20 lat związana była z domem mediowym MEC. Od 2009 roku jako szefowa w Rosji i regionie CIS zarządzała rozwojem firmy w 29 krajach. Wcześniej pełniła funkcję CEO MEC w Polsce oraz regionie CEE. Wcześniej związana była również z agencjami holdingu WPP – JWT/Parintex i Y&R.

W latach 2009-2011 Anna Lubowska była prezesem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Zasiadała też w jury konkursów marketingowych, takich jak Effie, Cannes Lions, Golden Drums, Media Trendy, Golden Hummer czy European MIXX Awards.

Autor:tw

Więcej informacji:Anna Lubowska, MEC, GroupM

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas