Reklama2018-10-25
1

Anna Mrożewska dyrektorem marketingu Herbapolu Lublin, Paweł Głowniak dyrektorem handlowym

Anna Mrożewska została nową dyrektor marketingu, a Paweł Głowniak - dyrektorem handlowym w Herbapolu Lublin, firmie produkującej herbaty, dżemy i syropy. Mrożewska przeszła z Coca-Coli, a Głowniak - z Bakallandu.

Anna Mrożewska będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii marketingowo- komunikacyjnej spółki oraz wszystkich marek, a także za rozwój i promocję nowych produktów.

Z branżą marketingową związana jest od ponad 18 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała zarówno w Polsce jak i zagranicą (Wielka Brytania, Szwajcaria), pracując dla wiodących firm z branży FMCG, takich jak Gillette, Revlon, The Ales Group. Przez sześć lat związana była z Coca-Cola HBC, gdzie pełniła funkcję dyrektor marketingu, a następnie dyrektor strategicznych projektów biznesowych.

Anna Mrożewska zastąpiła Piotra Niesłuchowskiego, który odszedł z firmy.

Głowniak przez ostatnie 14 lat związany był z firmą Bakalland

Do zadań Pawła Głowniaka - jako dyrektora handlowego - należy strategia, organizacja i zarządzanie całą krajową siecią sprzedaży Herbapolu.


Głowniak przez ostatnie 14 lat związany był z firmą Bakalland. Jako dyrektor handlowy odpowiedzialny był za sprzedaż krajową i zagraniczną na ponad 40 rynkach na całym świecie. Od 2013 roku był także wiceprezesem firmy. Uczestniczył również w procesach fuzji, jak m.in. ostatnie połączenie firmy Bakalland i Delecta.

Dotychczas dyrektorem handlowym firmy był Sławomir Głodek, który rozstał się z Herbapolem.

Herbapol w jednej ze swoich ostatnich kampanii promował herbaty zielone Big-Active, jako „idealne dopełnienie poranka”.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas