Reklama2017-03-22
1

Anna Pająk i Maciej Trojanowicz awansują w Szeri Szeri

W strukturze agencji Szeri Szeri (należy do AdNext) specjalizującej się w influencer marketingu utworzono dwa nowe zespoły. Na ich czele stanęli Anna Pająk, która objęła stanowisko head of client service oraz Maciej Trojanowicz jako head of strategy.

Rozbudowa struktury Szeri Szeri wynika z realizacji przez agencję coraz bardziej kompleksowych kampanii z udziałem influencerów i blogerów oraz potrzeby rozwoju kompetencji agencji. Anna Pająk i Maciej Trojnarowicz pod kierownictwem dyrektora zarządzającego Mateusza Krogulca mają zapewnić optymalną obsługę projektów w zakresie reklamy i współpracy z twórcami treści na blogach, YouTube, serwisie DDOB.com (teen marketing), Instagramie, Facebooku oraz Snapchacie.

Anna Pająk jako head of client service będzie nadzorować przebieg wszystkich kampanii realizowanych przez agencję oraz wytyczać nowe standardy obsługi klientów. Pokieruje kilkuosobowym zespołem specjalistów z zakresu influencer marketingu i mediów społecznościowych. Z agencją Szeri Szeri związana jest od dwóch lat, pracowała przy realizacji projektów dla takich klientów jak: Dom Development, Tchibo, Allegro i TP Link. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach 24/7 Communication i Concept Interactive.

Maciej Trojanowicz na stanowisku head of strategy zadba o rozwój oferty współpracy agencji z twórcami o innowacyjne rozwiązania odpowiadające stale zmieniającym się nowych mediom. Stanie także na czele zespołu przygotowującego propozycje kampanii dla klientów.

W Szeri Szeri pracuje od trzech lat, do tej pory odpowiadał za procesy kreatywno-strategiczne. Wcześniej Trojanowicz pracował w agencji interaktywnej Vacaloca i grupie Media Regionalne (obecnie Polska Press Grupa).

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas