Reklama2015-01-23
10

Anna Pańczyk za Rafała Barana na czele Grey Group Poland

Rafał Baran, dotychczasowy CEO Grey Group Poland awansował w globalnej strukturze sieci na stanowisko non-executive president Grey Central and Eastern Europe. Nowym CEO polskiego oddziału Greya od lutego br. będzie Anna Pańczyk.

Anna Pańczyk obejmie 1 lutego br. stanowisko CEO Grey Group Poland. Zastąpi na nim Rafała Barana, który po ośmiu latach pełnienia tej funkcji w polskim oddziale agencji został powołany na stanowisko non-executive president Grey Central and Eastern Europe. Do jego zadań będzie należało kierowanie rozwojem new business sieci Grey w regionie CEE.

- Dla mnie ten awans jest nowym wyzwaniem. Również przygodą - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Rafał Baran. - Jednak w najbliższym czasie skupię się na dokończeniu procesów nowo biznesowych w Polsce oraz na bieżących projektach dla stałych klientów agencji. Niektóre z nich weszły w decydującą fazę wiec tym bardziej zależy mi na ich dokończeniu. Tak, aby moi długoletni klienci byli usatysfakcjonowani - dodaje Baran.

- Rafał to bardzo skuteczny i doświadczony manager. Ania Pańczyk też ma dobrą opinię, obojgu życzę jak najlepiej - komentuje Szymon Gutkowski, dyrektor zarządzający agencji DDB & Tribal.

Jak podano w komunikacie, Grey przechodzi obecnie proces transformacji, w wyniku którego agencja będzie dostarczać jeszcze lepsze kreatywne rozwiązania oraz nowe usługi z obszarów od digital po shopper marketing. Zadaniem Anny Pańczyk jako CEO Grey Group Polska będzie przyspieszenie tego procesu.

Anna Pańczyk przechodzi do Grey Group z agencji Change Integrated, gdzie przez siedem lat, do listopada ub.r. pełniła funkcje CEO oraz prezesa (więcej na ten temat). Zastąpił ją tam Wojciech Putrzyński (więcej o nim). Wcześniej pracowała przez dziewięć lat w Saatchi & Saatchi Poland, gdzie odpowiadała za prowadzenie marek Procter & Gamble oraz założenie dla nich regionalnego huba w agencji.

Anna Pańczyk i Rafał Baran podlegają bezpośrednio Markowi Pritchardowi, CEO sieci Grey w Europie Środkowej i Wschodniej.

Obecnie należąca do Grey Group Poland agencja Grey Worldwide Warszawa bierze udział m.in. w przetargu na obsługę reklamową piwa Żywiec (Grupa Żywiec). Startuje też w przetargu Polkomtela na wybór agencji strategiczno-kreatywnej dla marki Plus (więcej na ten temat). Kilka miesięcy temu zapowiadano, że w tym roku Grey planuje reaktywację agencji Testardo, która już od ponad dwóch lat nie prowadzi działalności operacyjnej (choć wciąż istnieje jako spółka). Grey planuje również akwizycję - firma zainteresowana jest przejęciem spółki zajmującej się shopper marketingiem i BTL-em.

Autor:bg

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas