Prasa2015-04-17
10

Anna Podkowińska: z Agory na szefa mediów cyfrowych w Burdzie

Anna PodkowińskaAnna Podkowińska

Anna Podkowińska od lipca br. obejmie stanowisko chief digital officera w Grupie Burda International na Polskę i Czechy. Przez ostatnie siedem lat pracowała w Agorze.

Podkowińska odpowiedzialna będzie za strategię cyfrową wydawnictwa, a także wszystkie redakcje online i dział reklamy digital.

- Jesteśmy gotowi na okres intensywnego rozwoju naszej oferty dla czytelników, partnerów marketingowych i reklamowych poprzez jeszcze silniejszą obecność w mediach cyfrowych, mobilnych oraz dalszy rozwój na polu e-commerce - deklaruje Margaret Ann Dowling, regional director Burdy na Polskę i Czechy.

Ostatnio stanowisko szefa działu digital w polskim oddziale Burdy nie było obsadzone - do czerwca 2014 roku kierował nim Piotr Kaliński (więcej o tym).

Anna Podkowińska do tej pory pełniła funkcję dyrektora ds. przychodów i zastępcy dyrektora segmentu internetowego w Agorze. Pracowała w niej od 2008 roku, a wcześniej (od 2000 roku) związana była ze spółką Trader.com, którą Agora przejęła właśnie w 2008 roku. Do 2014 roku pełniła funkcję prezesa Trader.com. Wcześniej pracowała w firmach Pepsico Poland i Tricon Restaurant w działach operacyjnym oraz HR. W Agorze zwolnione przez nią stanowisko objął Maciej Wicha (więcej na ten temat).

Obecnie Burda Polska ma 19 stron internetowych - w styczniu br. zanotowały one 2,67 mln użytkowników i 27,8 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki). Z kolei w Czechach w portfolio Burdy jest 12 witryn, które mają ponad 1,5 mln użytkowników (dane GemiusTraffic za luty br.).

Autor:pp

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas