Reklama 2014-05-27
6

Anna Putts: z nc+ na dyrektora marketingu Samsung Electronics Polska

Anna Putts Anna Putts

Anna Putts objęła funkcję dyrektora marketingu w Samsung Electronics Polska. Poprzednio kierowała działem marketingu w nc+.

W Samsung Electronics Polska Anna Putts będzie odpowiadać za kompleksową komunikację i pozycjonowanie marki Samsung, w tym wprowadzanie nowych produktów na rynek, wsparcie sprzedaży i budowanie aspiracyjności brandu. Będzie raportować bezpośrednio do prezesa firmy, Hadriana Baumanna.

Przez ostatni rok Putts pracowała w platformie nc+, a wcześniej przez sześć lat w ITI Neovision (właściciel platfromy n). Odpowiadała tam za całość działań marketingowych, w tym badania, komunikację, media, ofertę, on-line oraz e-commerce.

Tym samym Anna Putts zamieniła się miejscami pracy z Jackiem Balickim, poprzednim dyrektorem marketingu w Samsung Electronics Polska, który w marcu br. objął taką samą funkcję w nc+ (więcej na ten temat).

Anna Putts ma wykształcenie ekonomiczne z zakresu zarządzania i marketingu Jest absolwentką studiów MBA w Londynie oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie.

Autor: tw

KOMENTARZE (6) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas