Badania 2022-09-08
0

Anna Skorulska w agencji MetrixLab

fot. mat. pras. fot. mat. pras.

Do agencji badawczej MetrixLab dołączyła Anna Skorulska obejmując stanowisko associate director w dziale badawczym.

Skorulska będzie odpowiedzialna za merytoryczny nadzór nad projektami oraz współpracę z klientami.

Jest związana z branżą badawczą od ponad 20 lat, ostatnio pracowała w Ipsos kierując zespołem badań komunikacji - Creative Excellence.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

We wcześniejszych latach w ramach Ipsos i Millward Brown budowała swoje kompetencje współpracując  z wieloma kluczowymi firmami, zarówno na rynku lokalnym, jak i międzynarodowym.

- Doświadczenie, kompetencje badawcze oraz umiejętność współpracy z klientami, które posiada Ania doskonale się wpisują w politykę MetrixLab w Polsce. Osobiście bardzo się cieszę, że będziemy mogli znów pracować i budować coś razem - mówi Łukasz Głowacki, senior client director w MetrixLab Polska.

Autor: bg

Więcej informacji: Anna Skorulska, MetrixLab

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas