Reklama2022-05-05
0

Antonino de Gregorio w zespole marketingu ESL Gaming Polska

Do zespołu ESL Gaming Polska dołączył Antonino de Gregorio, obejmując stanowisko senior marketing managera.

Antonino de Gregorio odpowiada przede wszystkim za obszar B2B2C w zakresie global marketingu i komunikacji. Przez ostatnie 6 lat zajmował pozycje menedżersko-dyrektorskie, gdzie opracowywał, nadzorował i przeprowadzał kampanie medialne, PR, reklamowe oraz oparte na mediach społecznościowych.

Wśród klientów, z którymi przyszło pracować  znajdują się takie marki, jak Coca-Cola, Turner/ Warner, Puls, AMC Networks, Disney, Polpharma, UFC czy też Extreme Sports Channel.

Zobacz: ESL Gaming Polska: wpływy wzrosły o 85 proc., zysk zmalał do 2,5 mln zł

ESL Gaming to największa na świecie firma zajmująca się obszarem esportu. Globalnie organizuje jedne z najważniejszych lig i wydarzeń w całej branży. W Polsce marka ESL Gaming rozpoznawana jest głównie z turnieju ESL Mistrzostw Polski w Counter-Strike: Global Offensive oraz wydarzenia Intel Extreme Masters Katowice, który od 10 lat organizowany jest Spodku.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas