Reklama2021-12-01
0

Aplan Media zajmie się kampaniami PARP w internecie

Firma Aplan Media wygrała przetarg Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na realizację internetowych kampanii promocyjnych realizowanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.

Oferty w przetargu złożyły: Aplan Media, Ideo Force, Euvic Media, Cityboard Media i Good Taste Agency.

PARP do współpracy wybrał agencję Aplan Media. Umowę z nią zawrze na okres 14 miesięcy.

Aplan Media zajmie się internetowymi kampaniami promocyjnymi dla działań programów operacyjnych skorelowane z kluczowymi naborami prowadzonymi przez PARP.

Będzie obsługiwać należące do PARP konta reklamowe w takich serwisach, jak Google, Facebook, LinkedIn oraz będzie prowadzić za ich pomocą efektywnościowe kampanie informacyjno-promocyjne w internecie dla wybranych naborów, działań i projektów prowadzonych przez PARP.

Budżet przeznaczony przez PARP na te działania wynosi 742,9 tys. zł.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas