Technologie2018-10-24
3

Z aplikacji „Mój T-Mobile” korzysta 150 tys. użytkowników

Aplikację do obsługi konta abonenckiego „Mój T-Mobile” zainstalowało do tej pory 150 tys. klientów operatora T-Mobile.

W drugiej połowie października T Mobile udostępnia stopniowo swoim klientom nową wersję aplikacji „Mój T Mobile". W niej klienci mogą sprawdzić wszystkie dane dotyczące posiadanych usług i ofert, płatności itp. bez konieczności połączenia z biurem obsługi.

Aplikacja pozwala na kontrolowanie wydatków i salda konta (w tym podglądu faktur z ostatnich 12 miesięcy) oraz szybkie dokonywanie płatności za usługi.  

Użytkownicy mogą też podłączać przez "Mój T-Mobile" inne posiadane numery (w tym pre-paid) i zarządzać nimi dzięki funkcji nadawania nazw. Numery na kartę można doładowywać od teraz z pomocą karty kredytowej.

Do końca października aplikacja w odświeżonej wersji (na nowym silniku z ulepszonym user experience) będzie dostępna dla wszystkich użytkowników systemu Android. Bezpłatny dostęp do aplikacji mają klientów abonamentowi oraz T Mobile na Kartę.

Na koniec czerwca br. T-Mobile Polska miał 10,61 mln klientów, o 358 tys. mniej niż rok wcześniej. W minionym półroczu jego przychody zmalały o 0,1 proc. do 3,16 mld zł, a skorygowany zysk EBITDA - o 12,9 proc. do 834 mln zł.

Autor:jd

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas