Reklama2016-01-28
0

Appetita sponsorem „MasterChef Junior” w TVN

Marka przypraw Appetita, produkowanych przez spółkę Colian, będzie sponsorem nowego programu w TVN „MasterChef Junior”. Jej produkty będą też lokowane w tym show.

Pierwsza edycja kulinarnego show „MasterChef Junior” rozpocznie się na antenie TVN 21 lutego. Program nadawany będzie w niedziele o godz. 20. O tytuł MasterChefa rywalizować będą dzieci między 8. a 13. rokiem życia, a ich zmagania oceniać będą jako jurorzy Michael Moran, Anna Starmach i Mateusz Gessler.

Marka Appetita będzie sponsorem show i będzie w nim lokować swoje zioła i przyprawy. Z produktów tych uczestnicy programu będą korzystać przez cały czas jego trwania -  począwszy od precastingów, aż po finałowe odcinki. W ramach promocji pojawią się billboardy sponsorskie, a działania wsparte będą kampanią online. Za sponsoring odpowiedzialny jest dział marketingu dywizji kulinarno-napojowej spółki Colian.

W wiosennej i jesiennej ramówce marka Appetita będzie lokować swoje produkty również w innych znanych formatach telewizyjnych. Na obecnym etapie nie podaje jednak konkretów na ten temat.

W jesiennej ramówce marka Appetita była lokowana m.in. w kulinarnym programie Anny Starmach w TVN Style oraz w „MasterChefie” w TVN.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas