Reklama 2014-09-04
0

Apple najcenniejszą marką świata przed Google i IBM (TOP 10)

Apple i Google to najbardziej wartościową marki świata - pokazuje raport „The Telegraph” opracowany na podstawie danych z trzech firm analitycznych: Millward Brown, BrandFinance i Interbrand.

Na pierwszym miejscu zestawienia znalazła się marka Apple, której wartość oszacowano na 117 miliardów dolarów. Druga pozycja przypadła Google - ta marka jest warta niecałe 107 miliardów dolarów. Trzecie miejsce należy również do marki z branży nowoczesnych technologii - IBM z wartością na poziomie 76 miliardów dolarów.

W pierwszej piątce zestawienia „The Telegraph” znalazły się jeszcze Microsoft (70,8 miliarda dolarów) oraz Coca-Cola (64,5 miliarda dolarów).

Pierwszą dziesiątkę zestawienia uzupełniają marki GE, McDonald’s, Samsung, Amazon i Toyota.

Dziennikarze „The Telegraph” w komentarzu powtarzają za specjalistami, że marka jest jednym z najważniejszych elementów kapitału posiadanego przez firmę. Według wyliczeń Millward Brown 30 procent wartości każdej dużej firmy notowanej na liście Top 500 stanowi ich funkcjonująca na rynku marka.

Autor: ps

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas