Reklama2016-09-21
4

Arc Worldwide otwiera w Warszawie biuro na Europę Środkową, szefem Błażej Soniewicki

Błażej SoniewickiBłażej Soniewicki

Grupa Publicis otwiera w Warszawie biuro agencji Arc Worldwide na Europę Środkową. Powstaje ono na bazie dotychczas działającej agencji G7, na jego czele stanął Błażej Soniewicki. To reaktywacja agencji Arc w Polsce, która działa w naszym kraju do 2009 roku.

Arc Worldwide to agencja z portfolio Grupy Publicis specjalizująca się w komunikacji marek w obszarze handlu, m.in. shopper marketingu, e-commerce, designie, in-store oraz promocjach. Jak podano w komunikacie "kompetencje w obrębie Grupy Publicis w Polsce dają możliwość stworzenia najlepszej tego typu organizacji w tej części Europy", dlatego też siedziba Arc Central Europe będzie mieścić się w Warszawie.

Arc Central Europe, będzie wspierała klientów w zakresie tworzenia strategii, kreacji i produkcji innowacyjnych rozwiązań we wszystkich kanałach shopper marketingu oraz eCommerce.

- Arc Central Europe wprowadza w życie filozofię grupy Publicis polegającą na łączeniu kompetencji wszystkich agencji na rynku w taki sposób aby dostarczać naszym klientom kompleksowe, dostosowane indywidualnie rozwiązania, które odpowiadać będą ich biznesowym wyzwaniom - mówi Tomasz Pawlikowski, szef Grupy Publicis Communication.

Arc powstanie na bazie agencji G7, która będzie działać pod inną marką. Nowa agencja rozszerzy dotychczasową ofertę komunikacyjną spółek Grupy Publicis, korzystając z sieciowych zasobów globalnych oraz polskiego know how w zakresie e-commerce agencji Saatchi &Saatchi / Interactive Solutions oraz BTL agencji G7.

Dyrektorem zarządzającym Arc Central Europe został Błażej Soniewicki (ostatnio international business director), a dyrektorem strategii Tomek Waligóra (ostatnio global e-commerce evangelist), obaj poprzednio związani z Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions. Stanowisko szefa działu design powierzono Piotrowi Zalewskiemu, który przeszedł z agencji Publicis Poland.

- Bycie częścią Arc Worldwide daje nam dostęp do globalnej ekspertyzy shopper marketingu oraz narzędzi umożliwiających planowanie i egzekucję skutecznych aktywacji w tej dziedzinie, takich jak choćby Shopper Back wypracowany wspólnie z Procter&Gamble, czy Shopper Scope pozwalający precyzyjnie określić insighty na etapie ścieżki zakupowej. Dodatkowo klienci Arc mają dostęp do tworzonego globalnie Retail Lab, śledzącego i zbierającego najnowsze trendy i technologie w przestrzeni sklepowej - mówi Błażej Soniewicki, dyrektor zarządzający Arc Central Europe.

Centralna siedziba Arc Worldwide, będąca częścią Leo Burnett Worldwide, znajduje się w Chicago. Agencja koncentruje się na głębokim zrozumieniu ludzkich zachowań ze szczególnym uwzględnieniem aktywności w kanałach sprzedaży, dzięki temu Arc tworzy innowacyjne i kreatywne rozwiązania shopperowe.

Arc Worldwide zatrudnia ponad tysiąc pracowników, jest obecna w 36 krajach. Niedawno otworzyła biuro w Sao Paulo, a w planach jest uruchamianie kolejnych oddziałów. Wśród marek obsługiwanych przez agencję są Coca-Cola, Fiat, Adidas, Samsung, Microsoft, McDonald’s i P&G.

Autor:bg

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas