Reklama 2021-10-18
0

Arena Media obsługuje mediowo markę Lendon

Arena Media (Havas Media Group) zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową w zakresie full service marki usług pożyczkowych Lendon, należącej do CreamFinance Poland.

Z początkiem października rozpoczęła się kampania wizerunkowo-sprzedażowa, która potrwa do końca roku. Kampania obejmuje działania w TV oraz na nośnikach digital display i koncentruje się przede wszystkim na budowaniu świadomości marki wykorzystując sponsoringi w stacjach grup Polsat oraz TVN.

CreamFinance Poland ma agencję mediową

Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media. Autorem konceptu kreatywnego jest agencja K2 Creator.

– Wybraliśmy Arena Media z uwagi na dobrze przemyślaną i dopasowaną strategię mediową oraz bardzo doświadczony zespół. Mamy mocne przekonanie, że oddajemy nasz budżet w dobre ręce – powiedział Artur Kowalski, dyrektor marketingu i sprzedaży z CreamFinance Poland.

CreamFinance ma ponad 1 mln zarejestrowanych klientów w Polsce i oddziałami w 6 krajach na świecie. CreamFinance wykorzystuje zaawansowane techniki scoringowe i funkcje uczenia maszynowego, by jak najlepiej oceniać ryzyko i najszybciej wypłacać pieniądze klientom.

Autor: jd

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas