Reklama2021-05-21
2

Arkadiusz Dobosz dyrektorem marketingu Intermarché

Arkadiusz DoboszArkadiusz Dobosz

Arkadiusz Dobosz został  dyrektorem marketingu sieci handlowej Intermarché (Grupa Muszkieterów).

Dobosz przez ostatnie półtora roku był trenerem w firmie szkoleniowej FranklinCovey. Łącznie ma 23 lata doświadczenia w marketingu.

Arkadiusz Dobosz ma ponad 20 lat doświadczenia w marketingu

Pracował w Carlsberg Group, gdzie odpowiadał za takie marki jak Okocim czy Kasztelan. Następnie jako marketing manager w V&S Luksusowa rozwijał kolejne brandy alkoholowe, m.in.: Absolut, Luksusową, Pana Tadeusza czy Gin Lubuski. Najdłużej, bo przez blisko 12 lat (od 2009 do 2020r.) współpracował z firmą Pernod Ricard. Pełnił tam kolejno funkcje marketing managera w kategorii wódek i whisky oraz brand & digital directora, premiumizując marki alkoholi w Polsce wspierał takie brandy jak: Ballantine's, Jameson, Absolut czy Havana Club.

- Intermarché to bez wątpienia jeden z liderów handlu spożywczego w Polsce. Obecną strategię marketingową sieci oceniam jako skuteczną i rozwojową. Rynek handlu detalicznego charakteryzuje się dużą konkurencją. Dla mnie jednak najważniejsi są ludzie – zarówno konsumenci do których chcemy dotrzeć, jak i moi współpracownicy. A Intermarché ma tej pierwszej grupie bardzo dużo do zaoferowania, dlatego jestem przekonany, że wspólnie możemy zbudować jeszcze silniejszy biznes i wzmocnić pozycję sieci - komentuje Arkadiusz Dobosz.

Arkadiusz Dobosz jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na Wydziale Zarządzania i Marketingu.

Supermarkety spożywcze Intermarché prowadzone są przez niezależnych polskich przedsiębiorców, Grupę Muszkieterów.

Poprzednim szefem marketingu Intermarché był Mariusz Wingralek. Menadżer zmarł w marcu tego roku.

Autor:jd

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas