Internet2011-06-13
0

Arkadiusz Szulczyński dyrektorem kreatywnym K2

Arkadiusz Szulczyński awansował na stanowisko dyrektora kreatywnego agencji K2. Odpowiedzialny będzie za nadzór kreatywny nad zespołami Art&Copy i Motion.

Szulczyński reklamą zajmuje się ponad 11 lat. W trakcie swojej kariery zawodowej w K2, z którą jest związany od 2002 roku, pierwotnie odpowiadał za całokształt współpracy agencji z grupą kluczowych klientów, takich jak Coca-Cola Poland oraz Peugeot Polska.

Od 2007 roku piastował w K2 stanowisko innovation directora, zajmując się innowacjami, kreacją i edukacją najważniejszych klientów Grupy K2.

Autor:km

Więcej informacji:Arkadiusz Szulczyński, K2

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas