Reklama2024-02-14
0

Pfleiderer kolejny rok klientem Altavia Kamikaze + K2

Firma Pfleiderer Polska przedłużyła współpracę z agencją Altavia Kamikaze + K2 na kolejny rok. Jednocześnie obszar obsługi został  powiększony. Agencja pracuje z tym marketerem od 2022 r., po wygranym przetargu.
 

Altavia Kamikaze + K2 współpracuje z firmą Pfleiderer od 2022 r., po wygranym przetargu, który dotyczył przede wszystkim launchu platformy internetowej Woodlove.to, której celem jest łączenie specjalistów z obszaru tematyki wnętrzarskiej i drewna (stolarze, projektanci, architekci) z klientami indywidualnymi. Platforma Woodlove.to wielotysięczna społeczność zadowolonych użytkowników, z tych specjalistycznych grup docelowych marki.

Klient powierzył agencji na kolejny rok kompleksową obsługę digital, jednocześnie powiększając zakres współpracy, na którą składają się obecnie m.in.: strategia i komunikacja digital, działania SEO i content marketingowe, kampanie SEM, kontent wideo i konkursy, kampanie programmatic (display + video), kampanie afiliacyjne, działania z obszaru Marketing Automation, analityka digital czy kampanie paid social.

Przy tworzeniu kreacji dla Pfleiderer oraz prowadzeniu kanałów social media Altavia Kamikaze + K2 współpracuje z agencją Good People.

Na marzec planowana jest m.in. kampania wideo na YouTube, do której Altavia Kamikaze + K2 (we współpracy z Good People) tworzy obecnie spot. Celem tej kampanii będzie zwiększenie świadomości platformy Woodlove.to wśród jej grup docelowych, poprzez dedykowany komunikat wideo. 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas