Internet2009-04-01
0

Artefakt poprowadzi kampanie SEM dla Ecco Holiday

Artefakt podpisała umowę z biurem podróży Ecco Holiday. Współpracadotyczy obsługi kampanii reklamowych w wyszukiwarkach (SEM).

Artefakt będzie zarządzał kampanią linków sponsorowanych wprogramie Google Adwords.

- Współpraca z firmą Artefakt ma na celu zwiększenie sprzedażynaszej oferty turystycznej poprzez dotarcie do użytkownikówinternetu. - mówi Aleksandra Olechnowicz, marketing & PRdirector w Ecco Holiday. - Efektem dotychczasowej pracy Artefakt narzecz Ecco Holiday jest zwiększenie ilości rezerwacji dokonywanychprzez stronę www. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmąArtefakt.

Autor:pr

Więcej informacji:Artefakt, Ecco Holiday, SEM

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas