Reklama 2022-06-24
2

Ewa Skrzypek head of SEM w SalesTube

Ewa Skrzypek Ewa Skrzypek

Ewa Skrzypek objęła stanowisko head of SEM w agencji SalesTube. Będzie odpowiedzialna za koordynację pracy w blisko 50-osobowym zespole, automatyzację procesów, rozwój kompetencji technologicznych i rozbudowę oferty spółki w obszarze SEM.

Skrzypek będzie odpowiadała za rozwój zespołu, automatyzację i optymalizację procesów.

- Powierzenie jej stanowiska head of SEM jest wynikiem najlepszego wśród kandydatów zrozumienia potrzeb tak dużego zespołu, jakim jest aktualnie dział SEMowy. Jej strategiczne podejście do planowania i wdrażania zmian, poprzedzone zawsze analizą codziennych wyzwań, będzie nieocenioną pomocą przy realizacji naszych kluczowych zadań - mówi Magdalena Pobikrowska, head of  Biddable Media w SalesTube.

Skrzypek w SalesTube od 2019 roku

Ewa Skrzypek dołączyła do SalesTube w 2019 roku jako senior SEM manager. Karierę w branży zaczynała w 2007 w agencji marketingowej, żeby następnie przejść na stronę klienta i zajmować się szerszym zakresem reklamy digitalowej - również afiliacją, FB i innych sieci PPC. Prowadziła kampanie na kilkudziesięciu rynkach europejskich i azjatyckich.

W GroupM zarządzała 12-osobowym zespołem i w ciągu 6 lat współpracowała z takimi klientami jak  Nivea, Biedronka, Leroy Merlin, Alior Bank, Huawei Nest Bank, Citi Bank, AVON, Orlen, PKP Intercity, USP Zdrowie czy Wittchen.

Ukończyła Psychologię Kliniczną na SWPS w Warszawie ze specjalizacjami Psychologia Zachowań Konsumenckich oraz Marketing i Reklama.

Ewa Skrzypek będzie raportować do Magdaleny Pobikrowskiej, head of Biddable Media.

Autor: bg

Więcej informacji: Ewa Skrzypek, SEM, SalesTube

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas