Internet2022-09-21
1

Artur Barciś w kampanii promocyjnej serwisu FlixClassic

Platforma sVOD FlixClassic z klasykami kina z całego świata ruszyła z pierwszą kampanią promującą atrakcyjne ceny dołączenia do serwisu. W komunikacji wykorzystano stop-klatkę z filmu niemego "Metropolis" oraz animowany spot, do którego głosu użyczył aktor Artur Barciś.

Platforma sVoD FlixClassic proponuje miłośnikom kina dwa plany subskrypcyjne; miesięczny w cenie 12,99 zł oraz roczny w cenie 129,90 zł. Przy zakupie rocznego abonamentu widzowie otrzymują 2-miesiące dostępu gratis. Serwis działa w Polsce od 15 kwietnia.

Obecnie zapaleni kinomaniacy mogą wybierać spośród blisko 350 tytułów, wśród których znajdują się evergreeny, zapomniane hity kinowe i perełki światowego kina. Na platformie FlixClassic fani kina odkryją również propozycje niedostępne w innych polskich serwisach m.in.: Wielkie nadzieje, Góra boga kanibali, Ucieczka na Atenę, Obywatel John Doe czy Franciszek.

Artur Barciś w spocie FlixClassic

- Film Metropolis już od niemal stulecia stanowi inspirację dla kolejnych pokoleń twórców filmowych. Amerykańskie Stowarzyszenie Operatorów Filmowych umieściło produkcję na liście 100 filmów będących kamieniami milowymi w kinematografii pod względem sztuki operatorskiej. Dlatego podczas planowania kampanii od razu wiedzieliśmy, że wykorzystamy stop-klatkę właśnie z niego. Naszym zdaniem idealnie zachęca do „odkrywania klasyki kina na nowo” – podkreśla Małgorzata Markiewicz, odpowiedzialna za komunikacje platformy.  

W kampanii wykorzystano również animowany spot, do którego głosu użyczył aktor Artur Barciś.

Kampania obejmuje social media i wyszukiwarkę Google, Performance oraz YouTube.

Autor:jd

Więcej informacji:Artur Barciś, FlixClassic

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas