Reklama2022-09-29
0

Artur Boleslawski: z Ogilvy do Shopee

Artur Boleslawski objął stanowisko creative lead w platformie sprzedaży internetowej Shopee. Odpowiada za strategię i egzekucję kreacji marki.

Artur Boleslawski przez ostatnie 3,5 roku pracował w agencji reklamowej Ogilvy. Był tam m.in. odpowiedzialny za kreację jako creative group head. Wcześniej był copywriterem w Deloitte Digital. Absolwent uniwersytetu Łódzkiego.

Shopee zdobywa polski rynek

Wywodząca się z Singapuru platforma zakupowa Shopee zadebiutowała na polskim rynku rok temu. Głośno o niej zrobiło się jednak dopiero w kwietniu br., gdy ruszyła kampania reklamowa z wykorzystaniem przeróbki piosenki “Baby Shark” (powtarzane w oryginale słowa „doo doo doo doo doo doo” zastąpiono w spocie przez „zakupy-py-py-py". Reklama wielu irytowała, ale w ciągu zaledwie jednego dnia zanotowała 10 mln odsłon online i stała się wiralem z wieloma kreatywnymi adaptacjami.

Po roku działalności Shopee w Polsce, na platformie sprzedaje 53 tys. sprzedawców z Polski, a liczba kupujących dziennie to setki tysięcy.

W tym tygodniu ruszyła kolejna kampania reklamowa Shopee "10.10. Tarcza Antyinflacyjna", w ramach której do 10 października na kupujących czekają 50% zniżki na produkty codziennego użytku, a także darmowa wysyłka. Twarzą akcji jest piosenkarz Sławomir Zapała.

Autor:jd

Więcej informacji:Artur Boleslawski, Shopee

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas