Reklama 2021-12-02
10

Artur Rojek jako psychodeliczny guru w kampanii OFF Festival

Organizatorzy 15. OFF Festivalu zaprezentowali kampanię promującą przyszłoroczne wydarzenie w Dolinie Trzech Stawów w Katowicach. Artur Rojek - twórca i dyrektor artystyczny OFF-a - występuje w niej w roli kaznodziei-dziwaka. Działania pod hasłem „Przybywajcie!" przygotowała agencja reklamowa Brasil.

Od grudnia w internecie, stacjach radiowych i kinach startuje kampania promocyjna 15. OFF Festivalu. Główną postacią kampanii jest twórca katowickiego wydarzenia, Artur Rojek. Artysta wciela się w rolę psychodelicznego guru, który zaprasza na OFF Festival hasłem „Przybywajcie!".  

- Chcemy, by przyszłoroczny, jubileuszowy festiwal był wyjątkowy. I taka też jest kampania przygotowana przez Brasil. Zależało nam, by materiały promujące były kolorowe, nowoczesne, pełne radości i... zaskakujące. Podobnie jak samo wydarzenia. Wcieliłem się w rolę szalonego guru również w komentarzu do rzeczywistości – tej offline i online. Dzisiaj wiele osób do nas mówi z małych, średnich dużych ekranów.  Ja mówię: przybywajcie na OFF-a. Tu jest muzyka i my jesteśmy o muzyce - mówi Artur Rojek, twórca i dyrektor artystyczny OFF Festivalu. 

Kazanie Rojka promuje OFF Festival

W filmie promocyjnym słychać mowę, której intonacja przypomina kazanie. Zamiast słów jest jednak „Bla, bla, bla…”. Wirtualne tło jest złote i fioletowo-różowe z motywami aureoli, piramidy, kielicha, oka oraz światła. Inspiracją do video były m. in. ezoteryczne kanały na platformie Youtube.

Za kreację, a także produkcję filmu promocyjnego, spotów i wielkoformatowych reklam na nośniki zewnętrzne odpowiada agencja reklamowa Brasil.

15. edycja OFF Festivalu odbędzie się w dniach 5-7 sierpnia 2022 r. w Dolinie Trzech Stawów w Katowicach.

Autor: jd

KOMENTARZE (10) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas