Reklama2020-06-10
1

Asics zachęca do biegania w kampanii „Run to feel”

Producent sprzętu sportowego Asics ruszył z kampanią pod hasłem „Run to feel”. W ramach akcji przeprowadzono badania dowodzące, że izolacja oraz społeczna kwarantanna jednoznacznie przełożyły się na wzrost popularności biegania.

Założeniem kampanii „Run to feel” jest między innymi edukacja biegaczy w zakresie doboru odpowiedniego obuwia zgodnie z hasłem „Znajdź swoje idealne buty”. Akcja obejmuje media społecznościowe marki Asics oraz aktywności na kanałach członków teamu Asics Frontrunner. Dodatkowo zaplanowano współpracę z aplikacją Runkeeper, w ramach której entuzjaści sportu są zachęcani do dzielenia się swoimi zdjęciami na kanałach SM z biegu, treningu.

Z badania Asics wynika, że ponad jedna trzecia regularnie ćwiczących biega teraz częściej niż przed wybuchem pandemii, a 81 proc. respondentów twierdzi, że bieganie pozwala im oczyścić umysł

73 proc. osób, które zaczęły uprawiać bieganie w trakcie pandemii, zamierza kontynuować swoją przygodę z tym sportem również po jej zakończeniu.

67 proc. badanych stwierdziło, że regularny trening pomaga im radzić sobie w stresujących sytuacjach, do jakich bez wątpienia zalicza się pandemia. 78 proc. biegaczy uznało, że dzięki aktywności czują się zdrowsi i mają większą kontrolę nad własnym życiem.

Za kreację kampanii i produkcję spotu odpowiada centrala Asics. Działania zostały scentralizowane i obejmują wszystkie rynki, na których marka jest obecna. Badanie opinii przeprowadzone przez markę ASICS objęło swoim zasięgiem 14 tysięcy osób z 12 różnych krajów.

Autor:jd

Więcej informacji:Run to feel, Asics

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas