Prasa 2010-02-16
0

Atlas samochodowy z "Gazetą Wyborczą"

W środę w  "Gazecie Wyborczej" ukaże się pierwsza część "Samochodowego atlasu Europy" - zeszyt wraz z teczką do zbierania map.

"Samochodowy atlas Europy" w skali 1:1 000 000 to mapy, prezentujące sieć drogową - m.in. autostrady, drogi międzynarodowe i główne, elementy organizacji ruchu - np. tunele, przełęcze, strome podjazdy czy drogi zamknięte dla ruchu samochodowego, a także atrakcje i obiekty turystyczne.

Dodatkowymi informacjami dla korzystających z atlasu są: skorowidz miejscowości, plany tranzytowe 21 miast europejskich oraz tablice szlaków drogowych umieszczone na marginesach każdej strony, co ułatwia orientację w trasie. Legenda map została opracowana w czterech językach: polskim, angielskim, niemieckim oraz francuskim.

Kolejne części "Samochodowego atlasu Europy" będą ukazywać się co środa z "Gazetą Wyborczą" jako prezent dla czytelników.

Wydanie "Gazety" z dodatkiem wspiera kampania promocyjna prowadzona w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat), w dzienniku "Metro", w wagonach warszawskiego metra na CityINFOtv, a także autopromocja na łamach "Gazety" i jej dodatków oraz w serwisie Wyborcza.biz. Kreację kampanii przygotowała agencja JIS Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Autor: - DC

Więcej informacji: atlas samochodowy, Gazeta Wyborcza

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas