Prasa2014-06-05
3

Atmedia i Agora nawiązały współpracę reklamową

Maria WajdaMaria Wajda

Biuro reklamy Atmedia rozpoczęło sprzedaż reklam w 14 wydaniach cyfrowych magazynów Agory. Dotąd wydawnictwo zajmowało się tym samodzielnie.

W ofercie Atmedia Interactive znalazły elektroniczne wydania takich czasopism jak „Ale Historia”, „Avanti”, „Cztery Kąty”, „Dom i Wnętrze”, „Duży Format”, „Dziecko”, „Kontynenty”, „Książki. Magazyn do czytania”, „Kuchnia”, „Logo”, „Ładny Dom”, „Metro na Szpilkach”, „Wysokie Obcasy” i „Wysokie Obcasy Extra”. Reklamodawcy mogą w tych tytułach wykupić reklamy zawierające elementy interaktywne i materiały wideo.

- Nasza oferta reklamowa została powiększona o czasopisma i magazyny wysokiej jakości docierające do zamożnego i nowoczesnego czytelnika. Umowa z Agorą to kolejny etap tworzenia największej na rynku oferty reklamy w prasie mobilnej - mówi Maria Wajda, dyrektor zarządzająca Atmediów.

Atmedia reprezentują aktualnie 46 czasopism i magazynów wydawanych na tablety. Jak podaje spółka, co miesiąc rozchodzi się ich ponad 200 tys. egzemplarzy.

Autor:pp

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas