Biznes2020-07-15
1

"Zamów i odbierz" w Auchan. Na początek sześć miast

Auchan Retail Polska 14 lipca wprowadził do oferty usługę click&collect ("zamów i odbierz"), dostępną na początek w sześciu hipermarketach sieci - w Gdańsku, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Łodzi i Poznaniu.

Z usługi click&collect mogą korzystać klienci hipermarketów Wrocław Bielany, Kraków Bronowice, Łódź Tulipan, Gdańsk Szczęśliwa, Katowice Renców i Poznań Komorniki.

Oferta produktowa usługi click&collect obejmuje produkty świeże, owoce i warzywa, mięsa i wędliny, mrożonki, kosmetyki, wody i napoje, produkty spożywcze suche, artykuły dla dzieci oraz żywność dla zwierząt. Łącznie asortyment to 6000 produktów.

Jak korzystać z "Zamów i odbierz" w Auchan

Aby skorzystać z usługi, należy najpierw zarejestrować się na stronie Zakupy.auchan.pl, skompletować i zatwierdzić koszyk. Po odbiór zamówienia należy zgłosić się do Punktu Obsługi Klienta w wybranych lokalizacjach w zaplanowanym wcześniej przedziale czasowym. Płatność za zakupy ma miejsce przy odbiorze. Sama usługa click&collect jest bezpłatna dla klientów.

- Click&collect to kolejny krok w rozwoju oferowanych przez Auchan usług phygital, które łączą w sobie elementy tradycyjnej ścieżki zakupowej z zakupami online. To także odpowiedź na stale zmieniające się preferencje naszych klientów, zwłaszcza w ostatnim okresie, kiedy kwestie bezpieczeństwa nabrały szczególnego znaczenia. Jesteśmy przekonani, że ta opcja zadowoli zwłaszcza tych klientów, którzy doceniają możliwość wyboru z możliwie jak najszerszej gamy produktów, a przy tym zależy im na sprawnych, szybkich i bezpiecznych zakupach - mówi Małgorzata Piekarska, dyrektor marki, konceptów klienta, data, digital i SI / projekty Auchan Retail Polska.

W ramach strategii Auchan 2022 firma chce utrzymać pozycję najtańszej sieci handlowej w Polsce przy uwzględnieniu nabytych w okresie pandemii doświadczeń. Strategia uwzględnia m.in. nowe ścieżki zakupowe klienta, rozwój kolejnych usług e-commerce, zmiany w ofercie i dopasowanie modelu ekonomicznego sieci.

Kolejne sieci handlowe wchodzą w ecommerce

Auchan to kolejna sieć handlowa, która w tym roku ruszyła z usługą z obszaru ecommerce. W maju click&collect zaczął testować Kaufland, do stałej oferty opcję zdalnej rezerwacji zakupów z odbiorem w sklepie stacjonarnym wprowadził Lidl.

Od wybuchu epidemii Covid-19 na wejście w kanał ecommerce zdecydowały się już m.in. Biedronka, Żabka, Spar, Stokrotka czy Polomarket.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas