W lipcu 2008 roku większość tytułów z segmentu pism motoryzacyjnych(tygodniki i miesięczniki) zanotowała spadek sprzedaży w porównaniuz tym samym miesiącem 2007 roku.
Liderem pozostaje magazyn "Auto Świat" (Axel Springer Polska) -wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem tygodnika "Auto Świat" wyniosła 105 215 egz., cow odniesieniu do lipca 2007 oznacza spadek o 8 proc.
Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "Motor" (WydawnictwoBauer) - 101 961 egz. (spadek o 9 proc.).
Trzecie miejsce przypadło dla magazynu "Top Gear" (BurdaPolska), który na polskim rynku zadebiutował w marcu 2008r.Sprzedaż miesięcznika wyniosła 92 570 egz. (w czerwcu - 83 397egz., w maju - 97 019, w kwietniu 114 069, 94 970 w marcu2008).
Zobacz tabelę