Prasa2008-10-13
0

"Auto Świat" liderem pism motoryzacyjnych, rośnie sprzedaż Top Gear

W lipcu 2008 roku większość tytułów z segmentu pism motoryzacyjnych(tygodniki i miesięczniki) zanotowała spadek sprzedaży w porównaniuz tym samym miesiącem 2007 roku.

Liderem pozostaje magazyn "Auto Świat" (Axel Springer Polska) -wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem tygodnika "Auto Świat" wyniosła 105 215 egz., cow odniesieniu do lipca 2007 oznacza spadek o 8 proc.

Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "Motor" (WydawnictwoBauer) - 101 961 egz. (spadek o 9 proc.).

Trzecie miejsce przypadło dla magazynu "Top Gear" (BurdaPolska), który na polskim rynku zadebiutował w marcu 2008r.Sprzedaż miesięcznika wyniosła 92 570 egz. (w czerwcu - 83 397egz., w maju - 97 019, w kwietniu 114 069, 94 970 w marcu2008).

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Autor:masz

Więcej informacji:Auto Świat, Top Gear, zkdp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas