Internet2010-09-06
0

„Auto Świat” z odświeżonym serwisem internetowym

Serwis internetowy magazynu „Auto Świat” (Axel Springer Polska) ruszył w zmienionej wersji. Na stronie pojawiły się nowe działy, zreorganizowano jej redakcję.

W odświeżonej wersji serwisu autoswiat.pl pojawiło się ponad 100 tys. ocen o samochodach, które zostały nadesłane do „Auto Świata” w ramach akcji Narodowy Auto Test. Na stronie udostępniono też funkcję „Dziennik pojazdu”, która pozwala każdemu użytkownikowi rejestrować wszystkie wydatki, naprawy, zużycie paliwa i inne zdarzenia związane z eksploatacją swojego samochodu. Ponadto witryna ma nowy layout, zmodyfikowane logo i uproszczoną nawigację.


Wraz z relaunchem witryny – przygotowywanym od początku roku pod kierownictwem Adama Plony – nastąpiła reorganizacja jej redakcji. Dziennikarze piszący dotychczas dla poszczególnych serwisów motoryzacyjnych Axel Springer Polska zostali włączeni do wspólnej redakcji autoswiat.pl, a pozostałe strony powiązano merytorycznie z głównym portalem. Szefem redakcji autoswiat.pl jest Piotr Burchard, redaktor naczelny serwisów motoryzacyjnych w wydawnictwie.

Odświeżoną wersję serwisu wspierają działania reklamowe pod hasłem „Prowadzi w sieci”, będącym rozwinięciem sloganu „Dobrze prowadzi” promującego papierowe wydanie „Auto Świata”. Akcja obejmuje internet (m.in. wp.pl, nk.pl, mobile.eu, serwisy Axel Springer Polska) oraz prasę (tytuły Axel Springer Polska). Kreacją kampanii i zakupem mediów na jej potrzeby Axel Springer Polska zajął się we własnym zakresie.

Autor:tw

Więcej informacji:Auto Świat

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas