Internet2013-07-11
2

Autorzy Make Life Harder w kampanii Renault Dacia Duster

Autorzy bloga Make Life Harder - przez dwa miesiące - będą testować samochód Renault Dacia Duster w podróży po południowo-wschodniej Europie. Za przygotowanie i koordynację kampanii odpowiada agencja Digital Wonderland.

Blogerzy z Make Life Harder przez 2 miesiące przejadą w Renault Dacii Dusterze 7 tys. km po krajach południowo-wschodniej Europy, przemieszczając się szlakami oddalonymi od największych turystycznych skupisk. Będą to opisywać na swoim fanpage’u facebookowym, a niektóre relacje będą też zamieszczane na fanpage’u „Dacia. Wybieram mądrze”.

- Projekt Dacia Euro Trip opiera się na wykorzystaniu zbieżności w komunikacji marki Dacia oraz Make Life Harder. Dacia to marka dla ludzi pragmatycznych, poszukujących „mądrych wyborów”. W ich opinii samochód ma przede wszystkim jeździć, być niezawodnym i ekonomicznym w eksploatacji, a nie pełnić rolę symbolu statusu. Make Life Harder z kolei, w inteligenty i ironiczny sposób obnażają absurdy świata komercyjnego i podporządkowanego „lansowi”. Skłaniają w ten sposób do racjonalnego myślenia - opisuje Łukasz Chomyn, senior copywriter w Digital Wonderland.

Rok temu w podobnej podróży po południowej Europie samochód Peugeot promowało troje blogerów: Matylda „Segritta” Kozakiewicz, Eliza „Fashionelka” Wydrych i Tomek „Kominek” Tomczyk. Wszyscy oni wraz z Krzysztofem Gonciarzem, Remigiuszem „Rockiem” Maciaszkiem i Martyną Wojciechowską niedawno wybrali się w podróż reklamującą Orange Travel (przeczytaj o tym więcej).

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas