Reklama2022-06-15
0

Make Life Harder reklamuje Tier

Operator hulajnóg miejskich Tier rozpoczął kampanię w internecie, której strategicznym elementem jest współpraca z twórcą Make Life Harder. Działania prowadzi agencja Streetcom.

Agencja Streetcom w ramach wakacyjnej odsłony kampanii influencer marketingu zaplanowała działania uwzględniające wszystkie grupy influencerów: nano influenerów (product seeding), micro influencerów (FameShop) oraz dedykowany cykl aktywności z Make Life Harder.

Przez cały czerwiec na koncie MLH będą publikowane oryginalne, autorskie filmy zachęcające do korzystania z hulajnóg Tier w unikalnym stylu, do którego przyzwyczajeni są obserwatorzy konta. Współpraca z influencerem jest częścią kampanii „Poruszaj się jak zwierze. Jedź TIER", w której marka zwraca uwagę na „ekologiczne" zachowania niektórych zwierząt i zachęca do wprowadzania zrównoważonych rozwiązań do swojego codziennego życia.   

Główne cele prowadzonych przez agencje działań to zwiększenie świadomości istnienia produktu oraz zasad bezpieczeństwa, a także zwiększenie ilości przejazdów hulajnogami Tier oraz wyeksponowanie przewag konkurencyjnych produktu operatora.

Autor:jd

Więcej informacji:Tier, Make Life Harder, Streetcom

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas