Reklama 2023-11-17
0

„Psi Patrol” motywem kampanii Hortex  

Agencja Streetcom odpowiada za kampanię influencerską „Zdrowa dawka radości” dla marki Hortex – nowej edycji produktów marki z wizerunkiem „Psiego Patrolu”. 

W ramach linii Leon i Przyjaciele od Hortex dostępnych jest kilka różnych produktów: soki 100%, musy owocowe oraz napoje woda+sok.  Soczek 200 ml Hotex Leon i Przyjaciele z Psiego Patrolu, w 4 smakach (pomarańcza-jabłko, jabłko, wieloowocowy i multiwitamina) to 100% soku. Produkty dla dzieci nie zawierają cukrów ani substancji konserwujących.

Soki 200 ml Hortex Leon w kartonikach ozdobione są wizerunkiem znanych i lubianych przez dzieci piesków z najnowszego filmu „Psi Patrol – Wielki Film” (który już jest w kinach), są głównym bohaterem, prowadzonej przez Streetcom kampanii Influencer marketingowej „Zdrowa dawka radości”.

Zespół agencji Streetcom odpowiada za rekrutację, koordynację współpracy z wybranymi do kampanii influencerami. Grupą docelową kampanii pod hasłem Hortex Leon to  są rodzice, podejmujący w gospodarstwach domowych decyzje zakupowe.

Autor: jd

Więcej informacji: Streetcom, Psi Patrol, Hortex

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas