Prasa2014-06-03
7

„Avanteen” nowym młodzieżowym magazynem shoppingowym od Agory

We wtorek 3 czerwca br. Agora wprowadzi na rynek nowy magazyn o modzie i urodzie dla młodzieży pod tytułem „Avanteen”. Nie zdecydowano jeszcze, w jakim cyklu pismo będzie się ukazywać.

„Avanteen” jest kierowany do dziewcząt i chłopców w wieku 11-19 lat. W piśmie znalazł się wybór sklepowej oferty ubrań i dodatków wraz ze stylizacjami. Część pisma poświęcona urodzie zawiera porady dotyczące m.in. pielęgnacji cery, wykonania makijażu i stylizacji fryzur. W pierwszym numerze dla czytelników przygotowano konkurs SMS-owy oraz kupony zniżkowe na zakupy.

- Wykorzystaliśmy siłę marki „Avanti”, pierwszego polskiego magazynu shoppingowego, oraz najlepsze doświadczenia tego magazynu i kompetencje naszych redakcji, aby stworzyć pionierskie pismo na rynku polskim - magazyn shoppingowy dla młodzieży. Liczymy, że uda nam się pozyskać zainteresowanie nowej grupy odbiorców i zaufanie reklamodawców - mówi Agnieszka Rożewska, wydawca „Avanteen”.

Autorem makiety pisma jest Anna Przygodzka, kierownik artystyczna „Avanti”, natomiast treści magazynu zostały przygotowane przez zespół redakcyjny czasopism Agory.  Jego redaktor naczelną została Magdalena Kacalak.

- Zależało nam, aby zaoferować młodym czytelnikom ciekawe, inspirujące treści w nowoczesnej, dynamicznej formie. Dlatego w naszym magazynie dzieje się dużo pod względem wizualnym - śmiało wykorzystaliśmy kolor i różne elementy graficzne - tłumaczy Kacalak.

„Avanteen” liczy 100 stron i ukazał się w nakładzie 100 tys. egzemplarzy, w formacie 175 x 230 mm. Pierwsze wydanie pisma (wraz z dodatkiem - żelem do ciała) kosztuje 2,99 zł.

Agora nie zdecydowała jeszcze, w jakim cyklu wydawniczym ukazywać się będzie nowy magazyn. Zależy to w dużej mierze od tego, w jaki sposób premierowe wydanie zostanie przyjęte przez czytelników i reklamodawców. - Uważnie przeanalizujemy dane sprzedażowe i podejmiemy decyzję, jak planować następne numery pisma - mówi Wirtualnemedia.pl Urszula Szwed-Strych, PR manager Agory.

Wprowadzeniu pisma na rynek towarzyszy kampania promocyjna w telewizji (m.in. 4fun.TV), internecie (YouTube, Facebook, serwisach z Grupy Gazeta.pl i Wp.pl), radiu (Rock Radio, Radio Złote Przeboje, Radio Zet), prasie („Avanti”, „Wysokie Obcasy Extra”, „Dziecko”, „Cztery Kąty” i inne czasopisma Agory, „Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, dziennik „Metro”) i w kinach (sieć Helios i Cinema City).

Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem „Avanti” w lutym 2014 roku wyniosła 84 494 egz. (więcej na ten temat).

Autor:Łukasz Brzezicki

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas