Prasa2013-10-24
2

“Avanti” bardziej modowe i z zadziornymi okładkami

Agora od wydania listopadowego, które trafi na rynek w piątek 25 października br., odświeży shoppingowy miesięcznik dla kobiet “Avanti”. Tytuł poszerzy swoją zawartość, zmieni się też charakter okładki.

Jak zapowiada Agnieszka Rożewska, wydawca “Avanti”, w tytule będzie więcej materiałów o modzie. Pojawią się m.in. informacje z wybiegów, teksty o polskich projektantach czy blogerkach modowych.

- Poza tym zmieniamy charakter okładki. Odejdziemy od słodkich póz na rzecz czegoś bardziej zadziornego - zapowiada Rożewska. Ze strony tytułowej pisma znikną też pack-shoty. Okładka listopadowego wydania została wybrana przez czytelniczki w głosowaniu w internecie. W ciągu dwóch dni wzięło w nim udział 2 tys. użytkowniczek.

Miesięcznik bez zmian kosztować będzie 4,99 zł. Jego listopadowe wydanie wspierać będzie kampania reklamowa w telewizji, radiu, prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, czasopisma Agory), internecie (Gazeta.pl, Wp.pl), na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS i w kinach (Helios i Multikino).

Za zakup mediów oraz kreację odpowiada wydawca, produkcją spotów zajęła się agencja Bardzo.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem "Avanti" w I półroczu br. wyniosła 128 661 egz. (więcej na ten temat).

Autor:pp

Więcej informacji:Avanti, Agora

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas